Tamilian Street
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Tamilian Street

Forum francais sur les cinémas du Sud de l'Inde

AccueilAccueil  RechercherRechercher  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Le Deal du moment :
LEGO Icons 10331 – Le martin-pêcheur
Voir le deal
35 €

SIDDHARTH

+21
Ghanan
Candice
prabhasmyhero
CHiCOLAT3
Shanti
jiro
kajol131
samina
joriya
everhard
Señorita
Didi
IlayaJuan
Chandrika
flo
cindia
cptjacksparrow
Talisma
kendra
pardesia
Shaïma
25 participants
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Suivant
AuteurMessage
Candice
Tamil Cascadeur
Tamil Cascadeur
Candice

Féminin Nombre de messages : 921

SIDDHARTH - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: SIDDHARTH   SIDDHARTH - Page 9 Icon_minitimeSam 10 Avr - 22:48

t'as oublié celle-là :

SIDDHARTH - Page 9 X2_11110

Mais on voit aussi qu'un polo de cricket c'est beaucoup plus classe qu'un maillot de foot...
Revenir en haut Aller en bas
kendra
Vikram's Inspiration
Vikram's Inspiration
kendra

Féminin Nombre de messages : 3727

SIDDHARTH - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: SIDDHARTH   SIDDHARTH - Page 9 Icon_minitimeSam 10 Avr - 22:51

... mais beaucoup moins qu'un maillot de rugby SIDDHARTH - Page 9 237317
Candice
Tamil Cascadeur
Tamil Cascadeur
Candice

SIDDHARTH - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: SIDDHARTH   SIDDHARTH - Page 9 Icon_minitimeSam 10 Avr - 22:55

chuis pas d'accord : un maillot de rugby c'est exceptionnellement sexy mais c'est pas vraiment classe... alors que là, dans la coupe, la couleur et les motifs discrets, c'est plutôt classe et trendy ^^

mais bon je voudrais pas décourager Siddhu de mettre un maillot de rugby ou de se mettre torse nu comme un VRAI supporter SIDDHARTH - Page 9 330658
Candice
Tamil Cascadeur
Tamil Cascadeur
Candice

SIDDHARTH - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: SIDDHARTH   SIDDHARTH - Page 9 Icon_minitimeDim 11 Avr - 14:53

et une nouvelle photo de mon Siddhu

SIDDHARTH - Page 9 X2_11310
Candice
Tamil Cascadeur
Tamil Cascadeur
Candice

SIDDHARTH - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: SIDDHARTH   SIDDHARTH - Page 9 Icon_minitimeJeu 15 Avr - 8:34

Siddhu EST un fan de cricket, un vrai !!! SIDDHARTH - Page 9 648339

edit : la société refuse de diffuser ces vidéos Youtube sur TS, donc il faut aller les voir directement sur Youtube

https://www.youtube.com/watch?v=PVF52uChgfc
j'adore !!! SIDDHARTH - Page 9 648339

la 2ème, qui visiblement a été filmée avant, lors du même match et est un peu moins intéressante/marrante :

https://www.youtube.com/watch?v=A8rbczchojc

OMG j'ai un problème, je me souviens plus du tout de la chanson qui passe sur la seconde vidéo de 6:47 jusqu'à la fin, quelqu'un peut m'aider ?? Ca va me poursuivre toute la journée, je connais cette chanson gnââââââââ !!!! C'est bon, je sais !!! J'ai eu un éclair : c'est Dil Mein Baji Guitar du film hindi Apna Sapna Money Money... Je suis soulagée, d'un coup SIDDHARTH - Page 9 648339
Ghanan
Tamil Cascadeur
Tamil Cascadeur
Ghanan

Féminin Nombre de messages : 773

SIDDHARTH - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: SIDDHARTH   SIDDHARTH - Page 9 Icon_minitimeSam 17 Avr - 19:01

SIDDHARTH - Page 9 X2_11e10
SIDDHARTH - Page 9 554591 SIDDHARTH - Page 9 554591

SIDDHARTH - Page 9 X2_11f10

SIDDHARTH - Page 9 732416 SIDDHARTH - Page 9 732416 SIDDHARTH - Page 9 732416 SIDDHARTH - Page 9 732416 SIDDHARTH - Page 9 732416 SIDDHARTH - Page 9 732416
Candice
Tamil Cascadeur
Tamil Cascadeur
Candice

SIDDHARTH - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: SIDDHARTH   SIDDHARTH - Page 9 Icon_minitimeLun 19 Avr - 13:06

SIDDHARTH - Page 9 Siddhu24

Je crois que je suis pas loin de pleurer devant tant de bogossité SIDDHARTH - Page 9 250651

SIDDHARTH - Page 9 281520
kendra
Vikram's Inspiration
Vikram's Inspiration
kendra

SIDDHARTH - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: SIDDHARTH   SIDDHARTH - Page 9 Icon_minitimeLun 19 Avr - 13:08

Ils sont mimis Venky et Siddhu! Quelle jolie photo!
Ghanan
Tamil Cascadeur
Tamil Cascadeur
Ghanan

SIDDHARTH - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: SIDDHARTH   SIDDHARTH - Page 9 Icon_minitimeMer 28 Avr - 13:42

SIDDHARTH - Page 9 Siddhu10

No Comment...Je ... ne ... trouve...pas ...les ...mots....

SIDDHARTH - Page 9 Siddhu11
Candice
Tamil Cascadeur
Tamil Cascadeur
Candice

SIDDHARTH - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: SIDDHARTH   SIDDHARTH - Page 9 Icon_minitimeJeu 29 Avr - 7:44

SIDDHARTH - Page 9 Sans_t28

Awwwww SIDDHARTH - Page 9 732416
kendra
Vikram's Inspiration
Vikram's Inspiration
kendra

SIDDHARTH - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: SIDDHARTH   SIDDHARTH - Page 9 Icon_minitimeSam 1 Mai - 23:35

J'adore le style qu'il a sur la couv de SS, la coupe de cheveux parfaite (t'as envie de plonger les doigts dans la luxuriance de ces pics façon Sangoku SIDDHARTH - Page 9 648339 ) le ptit bouc sympa, les vêtements à tomber... mais le photoshopage de la muerto qui fait de lui lepetit-fils naturel de Dracula et le candidat idéal pour le remake indien de Twilight. Juste beurk, moi je le préfère Chocolat Siddhu.
Candice
Tamil Cascadeur
Tamil Cascadeur
Candice

SIDDHARTH - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: SIDDHARTH   SIDDHARTH - Page 9 Icon_minitimeDim 2 Mai - 8:18

La minute Siddhu du jour :

Actor_Siddharth a écrit:
RP has rocked 'Baava'.He eats up anyone in the vicinity once the camera rolls.I've seen all his films.he finds my fanboy adoration funny:)!

SIDDHARTH - Page 9 732416 SIDDHARTH - Page 9 732416 SIDDHARTH - Page 9 732416 SIDDHARTH - Page 9 732416 SIDDHARTH - Page 9 732416 On est faits l'un pour l'autre !!!
Ghanan
Tamil Cascadeur
Tamil Cascadeur
Ghanan

SIDDHARTH - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: SIDDHARTH   SIDDHARTH - Page 9 Icon_minitimeMar 4 Mai - 16:21

J'aime bien l'image de sa page twitter actuelle .
C'est beaucoup plus chocolat pour faire plaisir à Kendra * ^^
Quand je vous dis qu'ils nous lisent ... "Tu m'veux chocolat Kendra ? ok allez , c'est parti" .
Bon ! Qui veut quoi next ? SIDDHARTH - Page 9 648339

SIDDHARTH - Page 9 Siddu10

*Et à moi aussi...Entre autres. Même si j'aimais bien son ptit look de vampire, une fois comme ça pour le fun sur une photo.

Tant que j'y suis je poste la preuve qu'il a confirmé lui-même ma théorie à son sujet...

SIDDHARTH - Page 9 Siddut10
kendra
Vikram's Inspiration
Vikram's Inspiration
kendra

SIDDHARTH - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: SIDDHARTH   SIDDHARTH - Page 9 Icon_minitimeMer 5 Mai - 11:19

Ah bah oui, c'est bien mieux comme ça!! SIDDHARTH - Page 9 732416

Ghanan, traite moi de poisson rouge mais... c'est quoi déjà ta théorie sur lui?
Ghanan
Tamil Cascadeur
Tamil Cascadeur
Ghanan

SIDDHARTH - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: SIDDHARTH   SIDDHARTH - Page 9 Icon_minitimeMer 5 Mai - 12:47

Mon Cher petit poisson rouge préféré, ^^

Je ne suis pas sure d'avoir développé ma théorie clairement ici, je crois plutot que j'ai disséminé des éléments de ci de là , ce qui explique peut être que tu ne la connaisses pas .
Alors qu'elle mérite d' être connue ( et adoptée ) par tous bien entendu SIDDHARTH - Page 9 648339 .... Je te remercie donc de ton intervention qui me permet de palier à ce manque .

Ma théorie donc :

Siddharth est beaucoup trop beau, beaucoup trop talentueux, beaucoup trop charmant et vieillit beaucoup trop lentement * pour être à 100% humain. J'en ai donc fort logiquement conclu qu'il est un demi-dieu SIDDHARTH - Page 9 353438 . ^_^

* Je lui prêtais également un intelligence et une finesse tant d'esprit que de gout bien supérieures à la moyenne avant qu'il ne se mette à twitter ... ; )
Candice
Tamil Cascadeur
Tamil Cascadeur
Candice

SIDDHARTH - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: SIDDHARTH   SIDDHARTH - Page 9 Icon_minitimeMer 5 Mai - 12:50

demi-dieu seulement ? SIDDHARTH - Page 9 648339 On voit que Twitter, l'IPL et Aata sont passés par là SIDDHARTH - Page 9 330658
Ghanan
Tamil Cascadeur
Tamil Cascadeur
Ghanan

SIDDHARTH - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: SIDDHARTH   SIDDHARTH - Page 9 Icon_minitimeMer 5 Mai - 13:20

Non non, j'ai toujours dit demi-dieu , rien n'a changé : )

Ok Aata et surtout Twitter ont un peu déglingué son auréole lol mais c'était un demi-dieu au commencement.

Dernière édition par Ghanan le Mer 5 Mai - 13:22, édité 1 fois
Candice
Tamil Cascadeur
Tamil Cascadeur
Candice

SIDDHARTH - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: SIDDHARTH   SIDDHARTH - Page 9 Icon_minitimeMer 5 Mai - 13:22

SIDDHARTH - Page 9 657841
kendra
Vikram's Inspiration
Vikram's Inspiration
kendra

SIDDHARTH - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: SIDDHARTH   SIDDHARTH - Page 9 Icon_minitimeMer 5 Mai - 19:50

WOOOOKEEYYY! So Siddhu est un demi-god.. tout s'explique!
Mais c'est le fils de qui? Quels sont ses pouvoirs? Fréquente-t-il la colonie des Sangs-mêlés? (ce dernier point mérite une explication, je rigole parceque je suis en pleine lecture hautement intellectuelle, à savoir...Percy Jackson, l'histoire d'un jeune demi-dieu fils de Poséidon... SIDDHARTH - Page 9 47338 coincidence? je ne crois pas non...)
Candice
Tamil Cascadeur
Tamil Cascadeur
Candice

SIDDHARTH - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: SIDDHARTH   SIDDHARTH - Page 9 Icon_minitimeJeu 6 Mai - 15:56

Une mauvaise langue dit que je poste plus sur le topic de Siddharth ( en relisant cette page et la page d'avant, je trouve cette affirmation relativement fausse, en fait c'est juste qu'elle est un peu fainéante SIDDHARTH - Page 9 648339 )

SIDDHARTH - Page 9 S410
Kendra a raison, ca lui va bien la maturité à Siddhu SIDDHARTH - Page 9 330658

SIDDHARTH - Page 9 S210

SIDDHARTH - Page 9 S310

SIDDHARTH - Page 9 S510

SIDDHARTH - Page 9 S511

SIDDHARTH - Page 9 S610

SIDDHARTH - Page 9 S710

SIDDHARTH - Page 9 S810

SIDDHARTH - Page 9 S910

SIDDHARTH - Page 9 S1010

SIDDHARTH - Page 9 S1110

SIDDHARTH - Page 9 Siddhu26
SIDDHARTH - Page 9 84972 SIDDHARTH - Page 9 84972 SIDDHARTH - Page 9 84972 SIDDHARTH - Page 9 84972 SIDDHARTH - Page 9 84972 SIDDHARTH - Page 9 84972 SIDDHARTH - Page 9 84972 SIDDHARTH - Page 9 84972 SIDDHARTH - Page 9 84972 SIDDHARTH - Page 9 84972 SIDDHARTH - Page 9 84972 SIDDHARTH - Page 9 84972 SIDDHARTH - Page 9 84972 SIDDHARTH - Page 9 84972

Dernière édition par Candice le Jeu 6 Mai - 17:14, édité 1 fois
Candice
Tamil Cascadeur
Tamil Cascadeur
Candice

SIDDHARTH - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: SIDDHARTH   SIDDHARTH - Page 9 Icon_minitimeJeu 6 Mai - 17:12

http://www.timesnow.tv/Southern-hotty-Siddharth-poses-for-Filmfare/videoshow/4344132.cms

S'trop pour mon ptit coeur SIDDHARTH - Page 9 250651

Siddharth on a high!

[Ambili [May 5, 2010, 9 PM]
Siddharth, Tollywood's young sensation, is on a high. “I’ve got two films right now. In one of them, I play a village bumpkin, and have even learnt a new dialect for it. Both are Telugu films, and this whole year is big for me because I have got almost Rs. 100 crore riding on me for the next 12-14 months. This is the biggest year of my career,” he said.

Apart from acting, Siddharth is also planning to get into production. “Production will hopefully start next year, as we’re trying to get our business plans in order. That’s why I’m not taking on a lot of work as an actor. I came here to be a director and producer; that's why I trained under Mani Ratnam. But I became an actor. So, it’s about getting back to what I wanted to do in the first place, without neglecting my acting career,” he added.

So what kind of films does he like to produce? Let's hear it from him. “I want to bring musicals to India. The old school sort of Hollywood musical, where the actor sings all the songs. I’d like to do a film where the dialogue and the music kind of overlap. I think that’s something that I’ll be good at.”

et parce que les seules photos de Siddharth sur Galatta sont des perles

SIDDHARTH - Page 9 Sid910

SIDDHARTH - Page 9 Sid410

SIDDHARTH - Page 9 Sid210

SIDDHARTH - Page 9 Sid1110

SIDDHARTH - Page 9 Sid1010

SIDDHARTH - Page 9 Sid110

SIDDHARTH - Page 9 Sid810

SIDDHARTH - Page 9 Sid710

SIDDHARTH - Page 9 Sid610

SIDDHARTH - Page 9 Sid510
ah la la la ces Tamouls niveau style ils osent vraiment tout SIDDHARTH - Page 9 47338
Candice
Tamil Cascadeur
Tamil Cascadeur
Candice

SIDDHARTH - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: SIDDHARTH   SIDDHARTH - Page 9 Icon_minitimeJeu 6 Mai - 17:38

Sathyam ties up with Siddharth
IndiaGlitz [Wednesday, May 05, 2010]

Sathyam Cinemas, which produced ‘Thiru Thiru Thuru Thuru’ by joining hands with Real Image, is trying its hands at production once again. The yet to be titled film will have Siddharth in the lead role.

SIDDHARTH - Page 9 Siddar10

To be directed by Jayendra, a popular ad film maker, the movie is a romantic comedy with enough importance to music. And it will be filmed on Red Epic, new equipment from the makers of Red One camera.

Says Jayendra, "I have made more than 500 ad films in association with ace cinematographer P C Sreeram. I have also made a movie on classical music titled ‘Margazhi Ragam’. This is my first full length feature film."

On the movie, he says, "The film will have Priya Anand (of 'Vamanan' fame) as the heroine. It is a light-hearted romantic comedy. We are working on other details."

source

et une interview exclusive de notre cher Siddhu

I'm a reclusive actor: Siddharth
Suruchi Sharma , TNN, May 4, 2010, 12.00am IST

The last game he was associated with in the movies was carrom. However, South star Siddharth (in Hindi cinema, think RDB and Striker; in the latter, he played a carrom player) is a complete cricket buff.
He was in Delhi during the IPL to watch a match in which the Hyderabad team was playing, and he says, “I live in Hyderabad, I’m a recognised cine star there now, so it was obvious for me to support Team Hyderabad. IPL is about picking a loyalty and seeing it through. It’s fun when you have a team to support.”
Like some other actors, he’s quite active online too. But even there, it’s about cricket. Recently, he tweeted a ball-by-ball commentary of one of the IPL matches. “I tweet about cricket a lot, as I totally love the game. It is the space where I can be myself, and I like Twitter as a medium as there is no censorship. It’s all about what I’m thinking and the way I want to express myself. No miscommunication or misinterpretation,” Siddharth says.

Tell him that this free flow of thoughts has landed many in trouble, and he says, “I like the way Gandhi defined censorship – ‘If you don’t like something, shut your eyes.’ I think it is the best kind of censorship. We all have lots of issues to think about, and I think picking on films, cricket or people as such and then dissecting what they are saying is just timepass that other people indulge in.” Siddharth has other reasons to be active online as well. “See, I can’t comment on other people, but I’m a reclusive actor. I don’t make too many appearances; I don’t attend many parties or functions. For me, it is very important to have some kind of connect with my fans, and I think social networking is the easiest way for me to stay in touch,” he says.

But to get back to cricket again, Siddharth reminisces about how he and his friends used to watch Test matches at Feroz Shah Kotla stadium. “We were crazy about Test cricket,” he remembers. “I have watched many matches at Kotla, when I used to study in Delhi.”

Calling Test cricket the purest form of cricket, Siddharth says that it will always remain an important part of cricket lovers’ lives. “In our generation, we saw Test cricket become one-day internationals, and people went on and on about how one-day matches would kill Test cricket. But when it happened, people loved one-dayers, and Test cricket retained its importance. Now that the 50-over game has become a 20-over game, it’s still cricket. The passion for the game is still the same,” explains Siddharth.

But what about protests that cricket is slowly killing other sports? “I don’t know why people go on and on about that. If other sports are not doing well, they should pull up their socks and do something, cricket should not be blamed for it,” reasons Siddharth. Drawing parallels between cricket and Bollywood, he says, “If Shah Rukh Khan is the most popular actor in Hindi cinema, he should not be made to apologise for it. The actors who don’t make it to the top say, ‘Arre yaar, sab movies toh usko mil jaati hain.’ If SRK is getting all the movies, that’s because he is good, so he should not be made to feel bad about being good. Similarly, if cricket is getting all the attention and sponsors, it is because people enjoy watching it. We used to be a country that did not have an edge in any sport, but now we are the superpower in cricket.”

And does Siddharth play cricket? “In Hyderabad, when I’m not shooting, we just pick a Sunday and book a stadium and play a day and night match. We play proper cricket, under lights and all. In fact, in Telugu cinema, a lot of young actors play cricket,” he tells us. Speaking of shooting, what films is he currently working on? “I’ve got two films right now. In one of them, I play a village bumpkin, and have even learnt a new dialect for it. Both are Telegu films, and this whole year is big for me because I have got almost Rs 100 crore riding on me for the next 12-14 months. This is the biggest year of my career.”

He’s also expressed a desire to get into production and direction, hasn’t he? “Production will hopefully start next year, as we’re trying to get our business plans in order. That’s why I’m not taking on a lot of work as an actor,” informs Siddharth. “I came here to be a director and producer, that is why I trained under Mani Ratnam. But I became an actor. So, it’s about getting back to what I wanted to do in the first place, without neglecting my acting career,” he explains. With production plans, is there anything specific that he wants to bring to Bollywood? Siddharth, who, incidentally, also sings, answers, “I want to bring musicals to India. The old school sort of Hollywood musical, where the actor sings all the songs. I’d like to do a film where the dialogue and the music kind of overlap. I think that’s something that I’ll be good at.” Sing-song business plans, wotsay?

SIDDHARTH - Page 9 657841 J'aimerais remercier ma mère sans qui rien n'aurait été possible, Kendra et Ghanan pour leur soutien, et surtout D**lia sans qui je n'aurai jamais assumé mon côté fan-girl qui trolle sur son acteur préféré et ses techniques précieuses de guérilla urbaine pour mener cet acteur au pouvoir sur un forum....
kendra
Vikram's Inspiration
Vikram's Inspiration
kendra

SIDDHARTH - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: SIDDHARTH   SIDDHARTH - Page 9 Icon_minitimeJeu 6 Mai - 18:00

Citation :
J'aimerais remercier ma mère sans qui rien n'aurait été possible, Kendra et Ghanan pour leur soutien, et surtout D**lia sans qui je n'aurai jamais assumé mon côté fan-girl qui trolle sur son acteur préféré et ses techniques précieuses de guérilla urbaine pour mener cet acteur au pouvoir sur un forum....

SIDDHARTH - Page 9 894209
Candice
Tamil Cascadeur
Tamil Cascadeur
Candice

SIDDHARTH - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: SIDDHARTH   SIDDHARTH - Page 9 Icon_minitimeMer 12 Mai - 8:36

Siddharth a écrit:

Lots of quality time sched with my ps3 today.My diabolical plan on twitter is to have 50k potential gamers online to play!Ha ha (evil laugh)

The evil plan is called 'siddharth takes over the world (by finding people who will play with him)'. I'm working on making it sound cooler!!

Bah voilà qui ose dire qu'il est pas drôle mon Siddhu ? ( Bah oui visiblement lui et moi on a un peu le même humour irrésistible ^^ )
Didi
Tamil Superstar
Tamil Superstar
Didi

Féminin Nombre de messages : 1399

SIDDHARTH - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: SIDDHARTH   SIDDHARTH - Page 9 Icon_minitimeMer 12 Mai - 10:05

Candice a écrit:
Siddharth a écrit:

Lots of quality time sched with my ps3 today.My diabolical plan on twitter is to have 50k potential gamers online to play!Ha ha (evil laugh)

The evil plan is called 'siddharth takes over the world (by finding people who will play with him)'. I'm working on making it sound cooler!!

Bah voilà qui ose dire qu'il est pas drôle mon Siddhu ? ( Bah oui visiblement lui et moi on a un peu le même humour irrésistible ^^ )
C'est clair, vous êtes faits pour vous entendre SIDDHARTH - Page 9 298309 SIDDHARTH - Page 9 298309
Contenu sponsorisé

SIDDHARTH - Page 9 Empty
MessageSujet: Re: SIDDHARTH   SIDDHARTH - Page 9 Icon_minitime

SIDDHARTH
Page 9 sur 11Aller à la page : Précédent  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Suivant