| PRABHAS | |
|
+12Didi Candice prabhasmyhero Nakulan-TTT everhard pardesia tam938 a2line samina Bollydreams kendra IlayaJuan 16 participants |
|
Auteur | Message |
---|
a2line Tamil Cascadeur
Nombre de messages : 671 Age : 38 Localisation : dans l'avion pour Hyderabad Date d'inscription : 28/04/2008
| Sujet: Re: PRABHAS Sam 6 Aoû - 9:16 | |
| Avec tonton Krishnam | |
|
| |
Candice Tamil Cascadeur
Nombre de messages : 921 Age : 35 Localisation : Marseille Date d'inscription : 19/01/2010
| Sujet: Re: PRABHAS Mer 17 Aoû - 9:52 | |
| Lu sur Prabhasmyhero : Kajal had paired up with Young Rebel Star Prabhas for 'Darling' and 'Mr Perfect' and both the films were big hits. Now, she bagged another offer to pair up with Prabhas for a film to be directed by SS Rajamouli and produced by K Raghavendra Rao. The shooting is most likely to begin in November this year. Kajal's acting career is at its peak as she is giving decent hits in Telugu and also made a debut in Bollywood too. As the time is buzzing for her, she is eyeing to achieve a hattrick with Prabhas with Rajamouli's film. However, another gossip is making rounds that Prabhas is keen on roping in Vasuki Sunkavalli(Eeks! A vamp role perhaps!) the Miss India Universe, as heroine. SOURCE : INDIAGLITZ http://prabhasmyhero.blogspot.com/2011/08/kajal-gets-third-time-lucky.html Nahiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!!!!! | |
|
| |
Candice Tamil Cascadeur
Nombre de messages : 921 Age : 35 Localisation : Marseille Date d'inscription : 19/01/2010
| Sujet: Re: PRABHAS Mer 24 Aoû - 18:58 | |
| De Prabhasmyhero, une fois encore, le démenti tant attendu : SS Rajamouli et Prabhas Putting an end to the rumours doing the rounds that Kajal Agarwal is going to be the female lead in one of Rajamouli's forthcoming films with Prabhas as the hero, the director has issued a statement saying that she is not a part of the film.
The name of the heroine had been floated by the media for long and it seems Rajamouli deemed it fit to put the record straight. However, he did not divulge information about who the heroine is going to be after letting the world know that it is not Kajal.Kajal has not only been seen in two of Prabhas' films in the past (Darling and Mr. Perfect), but also she is one of the most happening actresses in the industry now. 'So what?', you might ask. If one carefully observes Rajamouli's choice of heroines from the beginning, one can see a clear pattern. The director has never roped in a star heroine, but rather always chose a less-happening one. Barring Bhumika Chawla (Simhadri) who had already been a star heroine after Khushi, he has never ever worked with a star heroine. It is not surprising that he is not after Kajal Agarwal this time around. Unlike at the time of Magadheera, Kajal is very popular now. So, who is going to be Rajamouli's choice this time around? Keep guessing. SOURCE : INDIAGLITZ Merci mon Dieu Rajamouli !!!! | |
|
| |
everhard Tamil Cascadeur
Nombre de messages : 950 Age : 54 Localisation : paris Date d'inscription : 23/07/2007
| Sujet: Re: PRABHAS Mer 24 Aoû - 19:04 | |
| oui merci de nous éviter kajal! | |
|
| |
Candice Tamil Cascadeur
| Sujet: Re: PRABHAS Mer 24 Aoû - 19:12 | |
| Je prie pour qu'elle réussisse dans le Nord, comme Genelia. Et puis pareil que Genelia, si elle veut, elle continuera à faire des films avec Ram Charan Teja et c'est tout. Vous vous souvenez comme Shriya était méga marrante et sublime dans Chatrapathi ? Je veux qu'elle reviennne !!! Mais Shriya a déjà eu son moment de gloire, non ? Qui vous verriez face à Prabhas dans le prochain film de Rajamouli ? Parce que du coup si on suit la logique de l'actrice pas encore au top, ce sera ni Anushka, ni Tamanna. ( Je verrai pas du tout Tamanna avec Prabhas. Pas du tout !! ) Et sachant que Samantha est déjà dans le film que Rajamouli filme en ce moment avec Sudeep ( kannada ) et Nani. Je sais pas trop, personnellement. | |
|
| |
everhard Tamil Cascadeur
Nombre de messages : 950 Age : 54 Localisation : paris Date d'inscription : 23/07/2007
| Sujet: Re: PRABHAS Jeu 25 Aoû - 8:30 | |
| peut etre carrément une nouvelle venue | |
|
| |
Candice Tamil Cascadeur
| Sujet: Re: PRABHAS Jeu 25 Aoû - 9:02 | |
| Je n'ai qu'une chose à dire : pourvu que ce soit pas Shruti Hassan ! Je le verrai bien avec une fille aux cheveux bouclés, comme Tapsee dans Mr Perfect. Pourquoi pas Nithya Menon ? | |
|
| |
kendra Vikram's Inspiration
| Sujet: Re: PRABHAS Lun 12 Sep - 18:45 | |
| | |
|
| |
IlayaJuan Tamil Superstar
| Sujet: Re: PRABHAS Lun 12 Sep - 19:37 | |
| attention, encore quelques centimètres et les bouclettes vont devenir des dreadlocks... | |
|
| |
| |
| |
a2line Tamil Cascadeur
Nombre de messages : 671 Age : 38 Localisation : dans l'avion pour Hyderabad Date d'inscription : 28/04/2008
| Sujet: Re: PRABHAS Sam 26 Nov - 19:18 | |
| | |
|
| |
a2line Tamil Cascadeur
| Sujet: Re: PRABHAS Sam 26 Nov - 19:20 | |
| | |
|
| |
a2line Tamil Cascadeur
| Sujet: Re: PRABHAS Sam 31 Déc - 20:54 | |
| Histoire de finir l'année en beauté ! | |
|
| |
everhard Tamil Cascadeur
| Sujet: Re: PRABHAS Dim 1 Jan - 17:12 | |
| | |
|
| |
| Sujet: Re: PRABHAS Mer 4 Jan - 0:50 | |
| Dans mon cas, histoire de commencer l'année en beauté. Merci beaucoup. Vraiment. | |
|
| |
a2line Tamil Cascadeur
| Sujet: Re: PRABHAS Sam 21 Juil - 15:35 | |
| | |
|
| |
a2line Tamil Cascadeur
| Sujet: Re: PRABHAS Mar 24 Juil - 18:17 | |
| cette photo comme la précédente vient de la page facebook Die Hard fan of Prabhas. Le principe du bonnet+marcel m'échappe toujours (si t'as chaud tu mets pas de bonnet, si t'as froid tu mets un truc à manches longues) mais quand même, il est beau. | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: PRABHAS | |
| |
|
| |
| PRABHAS | |
|